Novel yang sudah dan mahu di baca

seminggu yang lalu aku telah menghabiskan novel ini....

BEST~!!

selain memberi keseronokan dan gelak sopan, ia juga memberi kesedaran kepada pembaca (aku la tu kalau korang baca tak rasa pape...mungkin aku yang bermasalah kot)...

aku suke watak din.sebabnya:-

1- ilmu agamanya cukup.

2- sangat sabar

3- tidak mudah menelempiaskan marahnye pada jaja bile membakar kitab lama sebab mukasurat kitab tu da bercerai berai dan lusuh...jgn kata orang lain la aku sendiri pun kalau ini yang terjadi kat aku harus maki dulu baru cari jalan penyelesaian.

4- aku rasa din ni walaupun warak tapi dia sweet lah....kehkehkeh blogger-emoticon.blogspot.com

walaupun din ni serba kekurangan dari segi kewangan tapi sebab dia berusaha..dia masih mampu untuk menaggung jaja....aku kagum di situ..sebab aku rasa aku tak sekuat jaja...blogger-emoticon.blogspot.com (kalau da mata RM RM memang susah sikit kot hehehe)



sekarang aku tengah tunggu novel ini



memang aku ikut novel ni kat 1 blog...pandai btul orang pemasaran..agak-agak cite tengah panas dan dan tu ayat ini keluar "nanti kan buku ini di pasaran!" blogger-emoticon.blogspot.com itu lah ayat yang paling aku geram~!!!!

ok tak pe di sebabkan jalan cerita ini mengujakan....aku akan tunggu ... harus la MPH akan menjadi kunjungan tetap aku...jaga lahh




tu saja yang aku nak cite..pada asrul..aku saran kan ko baca jaja and din tu...siyes best wehh..selepas sunan din adalah watak yang bagus!! hehehehehehe

dan pada anak-anak dara yang masih mencari..bole la cube membaca...pasti lepas ini bertambah lagi 1 kriteria tuk bakal suami anda keskeskes

4 comments:

Unknown said...

ko cr novel Dunia Ini Sederhana Kecil...unik giler...

Nor Azlina Yusof said...

aku jatuh cinta pada Din..seb baik dah ada bf ..kalu tak..nak usya abg Ustaz gak la..hihihihii ( gelak sopan)

b3nz said...

adekah cam aku pun sama teruja? :p

Hezy-rena said...

ahahahahhaha tu la psl~!! bole tersuke plk dgn din yang dr segi material kurang tp peribadinye kaya...


buku apa tu asrul???