Tertiba Aku Rasa Comel Pulak

Hari minggu kali ni aku dok umah dediam aje..

maklum la kan bukan aje RM RM tak cukup malah tayar kete aku sudah botak..maka mahu ke yun nam hair care, tapi RM RM tidak cukup...jadi tuk selamat, duduk umah dediam.

apa aku buat??

macam biasa lah, habis kan novel, surf internet dan menonton reality drama yang penuh dengan jeritan, terpekik terlolong macam langsuir tak cukup darah eehehehhe

owh, hari khamis aritu aku ada beli reader digest bulan february, sebab ada few artikel yang sangat bagus~

terutama skali artikel "How To Be Your Own Bodyguard" banyak info yang berguna ye..contohnye apa perlu di lakukan kalau tetiba ada kereta lain block kereta kita dari hadapan and few other more..you guys should read this...we never know kan...


dan semasa menilik reader digest tu aku terjumpa gamba burung hantu...tetiba rasa comel pulak burung nih hehehehhe





gamba ni aku ambik dari sini






exotik sungguh muka dia..fuh~!


tu aje kot aku nak cite..tatau nak tulis apa dah...

layout baru..layan kan ajeeee

No comments: