entry terakhir menjelang tahun baru

Tinggal beberapa jam je lagi kita akan melangkah ke tahun 2010...

azam aku tahun nih???

banyak sungguh...tapi tatau lah aku ni bersungguh-sungguh ke memain kan blogger-emoticon.blogspot.com

apa pun tahun 2009 walaupaun ada naik turun contohnye...membersih kan taik orang lain..wahh sungguh tak seronok ye..aku harap tahun baru ini tidak ada lagi kejadian seperti ini berlaku....

emmm apa lagi ye??tak ada apa kejadian yang besar berlaku tahun 2009 nih bagi aku cume melihat kebahagian kawan aku naik pelamin.....yang beranak......yang guling-guling putus cimta...yang kene kacau dengan orang....macam-macam lagi lah...

owh yang paling aku berbangga projek taylor college tu da siap!!walaupun ada benda-benda minor yang perlu di habis kan..



akhir kata....kepada semua selamat tahun barublogger-emoticon.blogspot.com


semoga tahun ini memberi lebih keberkatan, dimurahkan rezeki, memberi kesihatan yang baik, dan di lindungi oleh-Nya sentiasa....Aminnnn~~



p/s : bulan ini paling banyak entry berbanding bulan-bulan yang lain

No comments: