Bila Sudah Bertimpa-timpa


awal minggu ini agak stress bagi aku blogger-emoticon.blogspot.com

kerja bertimbun banyak....akibat bercuti selama 2 minggu kan hehehehe

tapi aku sungguh tak ada hati nak siap kan kerja bagi projek 2nd phase taylor tuh...haih~

hari apa aku tak ingat tapi lepas aku balik dari lunch atas meja aku telah menungguh 1 bundle of letter yang di pass by hand oleh architect dan M&E consultant kepada bos aku...

siyes ok...BANYAK!!!!





see~~~!!!

sampai kehari jumaat aku masih tidak sentuh surat-surat itu....

haih~!!!

kalau korang perasan aku ada 2 tray atas meja....itu pun masih selerak lagi meja aku dengan surat-surat....

dekat atas kotak lom tengok lagi....segala surat yang belum di file in....

ok.ada sesapa yang nak tolong aku buat filing..takde gaji cume buat amal jariah dengan aku saja..

fuuhh~~~



blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

Unknown said...

ko mmg otai lah rin....

Hezy-rena said...

sigh~~~

apa yg otai???

Unknown said...

mampu wat keje dokumentasi byk camtuh...ko membela ke ape??hahah

Hezy-rena said...

ooo

aku mmg membela...bela perut...

ko kn penah nmpk belaan aku..

hahahhahahahaha

terpaksa lah sbb aku di bayar untuk keje itu