The Way

tadi masa kat opis tergerak nak baca balik posting kat blog FS.....

bole aku gelak sorang-sorang bile baca...lama betul aku tak masuk sana...ye lah kan FS tu bagaikan tiada apa lagi yang tinggal blogger-emoticon.blogspot.com

aku cari jugak entry semasa aku sedang di lamun cinta...tapi macam tak jumpe pulak....maybe ada kot..tapi aku rasa macam tak ada...

masa tengah bahagia tiada napsu untuk menulis di blog (mungkin?) sebab??

aku ni kalau korang nak tau penyegan!

iye aku tak tipu blogger-emoticon.blogspot.com yelah kan...pada aku (dulu la) rasanya tidak perlu menulis tentang betapa bahagianya dan seronoknye perasaan ketika di lamun cinta nanti orang yang membaca akan merasa mahu termuntahblogger-emoticon.blogspot.com (mungkin) lalu cirit birit dengan kadar yang sangat sadis! (mungkin) atau julingan mata pada 360 darjah (mungkin)

tapi yang pasti kebanyakkan entry aku kalau tidak mengenai kereta, pasti mengenai makanan atau ketidak stabilan emosi dan sedikit tentang kejadian yang tidak disangka-sangka.....

hikayat aku ketika 'jatuh' tidak aku catatkan....keadaan aku ketika itu...tidak ramai yang tahu....ada jugak yang tidak ambik tahu (ye aku faham....aku ni bukan supermodel atau pelakon terhandal untuk sesiapa ambik tahu blogger-emoticon.blogspot.com)


sesuatu yang pasti adalah....aku pendengar yang baik (mungkin) tapi agak kurang dari segi memory kerana memory aku akan delete certain infomasi (ini minda bawah sedar aku yang pilih) within 24hr..hehehehhe dasyat kan??aku pun tak sangka..tapi ini adalah aku sejak dari dulu lagi...cume setahun dua kebelakangan ini ada sedikit perubahan yang berlaku....pada yang dekat dengan aku mungkin faham kenapa perubahan itu berlaku blogger-emoticon.blogspot.com

kesimpulan disini adalah.....patut atau tidak aku membawa sekali archive dr FS itu ke sini???

rasa sayang pulak kat sume entry tu....

tapi tujuan aku bukak blog baru ini adalah untuk meninggalkan sume kenangan lama...jadi apakejadahnye aku nak bawak entry tu masuk sini???

ok...hezrina sudah tidak betul....abaikan kebiulan aku pada pagi yang indah ini....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com





nota hati - entry ini bukan bertujuan untuk menagih simpati..tiada niat apa pun..saja nak tulis-tulis....

2 comments:

b3nz said...

ehehehe.. entry fs. semua aku dah private kan. mcm arem btol kalo baca smula. akakkkk malu uolss! :p
ala, kalo ko nk bwk pun xpe. eehheee..

Unknown said...

rasa nak bwk,ko bwk.rasa x nak, jgn.blog ko..aku baca jer..haha