kalau korang tau apa yang aku katakan...

aku nak tergelak pun ada...nak simpati maybe tak kot....tapi mungkin dia ada reason for being such a jerk...

bile aku baca blog dia..ayat pertama yang terdetik di hati aku adalah "u deserve it!"

tapi hakikatnye aku adalah orang luar...bukan orang yang mengikuti perkembangan tentang mereka...so aku tidak tahu cerita sepenuhnye dan apa yang ada dalam kepala otak masing-masing...

kesimpulan disini adalah:-

melarikan diri dari masalah bukan cara yang bijak walaupun kau bijak dan pintar dalam pelajaran..tapi kalau kau gagal dari segi hubungan sesama manusia...kau masih boleh di kira sebagai sorang yang gagal juga....maka apa yang terjadi kau ambik lah sebagai pengajaran dan jangan lakukan kesilapan yang sama...


enuff say..itu adalah bahagian kau...aku sebagai orang luar yang pada kesimpulannya tidak tahu apa-apa...hanya akan mengambil apa yang terjadi sebagai iktibar dan peringatan

1 comment:

b3nz said...

eh eh eh... sape?
motip kak nam aku ni. hahhaa