happy news...maybe

hari ni agak slow...

seperti ari2 yang lalu...rasa mengantuk sungguh bermaharajalela...tapi kali ini agak senak gak sampai aku dapat migrain yg lite2 blogger-emoticon.blogspot.com telan uphamol...aku rasa macam tade kesan..cume kadar denyutan tu kurang sket..sket jeh blogger-emoticon.blogspot.com



seharian bos aku bz...mengikut perancangan dia, belah pagi dia mahu menghabiskan minit meeting (yeap....minit meeting ye..walaupun aku PA tapi aku tak buat minit dan aku tak masuk meeting dan aku tidak mengatur sebarang meeting bagi pihak bos aku tuh seronokkan?? blogger-emoticon.blogspot.com) tapi tergendala bila wakil dari Taylor's call lalu memberitahu ketidakpuasan hati nya....pasal apa..aku malas mahu cite lah sebab aku bukan nak cite pasal ni



so tadi bos aku memaklumkan tentang 1 perkara tentang big boss dan appraisal tuk sume staff..
dan dia berjanji dan berusaha untuk suruh big boss revise rm rm aku blogger-emoticon.blogspot.com tapi berjaya atau tidak terpulang pada big boss...ehekss...mak sukeeee

dan aku mendapat pujian atas kerja yang aku buat selama ini blogger-emoticon.blogspot.com dan aku dapat tau rupanya bonus sebelum ini kalau di ikut kan aku tidak mendapat sebanyak rakan2 yg lain maklumla br 6 bulan keje kan...tapi sebab bos aku push suh big boss look into my bonus and he promise..there...i got it! ini cite yang aku tatau...sungguhblogger-emoticon.blogspot.com


jadinya kene tunggu dan lihat la kan macamana hasil nye....aku harap ada perubahan..really wish so...aminnnnnn

apa pun selama hampir 2 tahun bekerja dengan bos aku ni...aku suke dan senang...bak kata nurul dan ajai serasi bersama kohkohkoh ye la kan bukan dalam perkahwinan saja perlukan serasi bersama tapi dalam kerja pun kene ada kalau tidak susah gak nak bekerjasama...cewahhh blogger-emoticon.blogspot.com

dan aku sudah faham bos aku nye style keje..dia tidak perlu risau tentang paper work sebab aku akan tolong dia selagi boleh (ini dia yang cakap ye bukan aku)


akhir cerita...aku harap ada lah good news kalau tidak bulan depan maybe bulan lagi 1....

4 comments:

Nor Azlina Yusof said...

Aku tolong aminka...dapat bonus..boleh borong kat pesta buku this year :)

Hezy-rena said...

hahahahhahaha..aku nk borong xyah tunggu pesta buku weh...masuk MPH jadi jeh keskeskes owh aritu dpt voucher MPH rm 101..sakan aku borong buku

freakidz said...

walla wei, leh la beli benda yang paling mahal utk diri sendiri. aku nak ikut. yeay :)

Unknown said...

aku terbayangkan zinger tower lagi 2 bulan....