kaki aku sakit sebab.....



Hari yang penat!!!

Kenapa??? Ahaaa harini aku entertain sorang kawan dating dari utara….

Sapa??aku rasa korang bioleh agak sapa….pert aka kakak pungut ye dan oleh yang demikian..aku dengan secara tak rasminye memegang title adik pungut!!

So macam biasa lah…lokasi pertemuan adalah di mid valley….

Seawall jam 10 pagi aku sampai, manakala pert pulak pukul 9 tu dia da sampai mid valley (sempat la dia tido sekejap sementara tunggu aku sampai…maklum la JET LAG kannblogger-emoticon.blogspot.com)

Seperti yang kami plan (dan xtvt yang memang kami slalu buat kalau berjumpe) untuk menonton 2 movie – old dogs & Sherlock Holmes

Sesungguh nye dua cite ini sangat best!!! Old dogs ketawa sampai nanges.memang mantap lah lakonan john Travolta dan Robbie Williams.tapi aku rasa riak wajah Travolta ada kesedihan.maybe dia masih teringat anak dia yang sudah meninggalkan dunia.

Ye lah kan, cite old dogs ni pun evolve around children. Dan Robbie William plk..nampak la ketuaan dia..hehehehhee apa pun…aku dari dulu memang suke dengan lakonan 2 pelakon nih…paling aku teringat ada sorang wanita ni nak beli sperma Travolta dan sanggup baya bape juta tah semata nak gen Travolta!! Kekekekkeke



Sherlock Holmes pulak sangat best!!!! Apakah 2 pelakon lead Robert Downey Jr. dan jude law sangat mantap badan dan lakonan mereka??? Fuuhh~~~ sangat teruja dengan kedua-dua cite…ingat nak tengok cite jude law yang lagi 1 tu tapi memandangkan cite tu mengambil masa selama 3 jam~!! Maka kensel!!! Nanti tak cukup masa untuk bergosip!!! Hahahahaahha



Aku ni jarang la kan nak shoping tapi hari ini adalah terpengaruh dengan pert maka 3 helai pakaian Berjaya di sambar oleh aku…2 kemeja dan 1 seluar….total RM50…hahhahahaha

Kemeja tu sehelai berharga RM 8 bape sen aku lupa…hah!! Dari RM 29.90 ye….owhh aku suke~~!!! Ingat nak ambik lagi tapi tak de saiz pulak…selai kemeja lagi RM29 haaaa murah kan kan kan mana aku tak excited sebab kemeja yang paling murah aku beli RM50 tu yang membuat kan aku kurang mengumpul kemeja…lebih sanggup kumpul novel kohkohkohkoh

Tapi selepas ini adalah tidak risau sebab aku sudah ada supplier baju-baju murah kohkohkohkoh







nota merepek :-

aku dapat 1 info tentang sesuatu....terkejut gak...sebab aku tak sangkablogger-emoticon.blogspot.com....tapi aku akan siasat sampai ketemu jawapan yang pasti!! blogger-emoticon.blogspot.com





3 comments:

b3nz said...

info pe? mula lah nk gossip nih. :p

Unknown said...

ko nak kemeja ker??amek lah aku nyer..aku dah tatau nak campak mana...penuh dah lemari aku...

Hezy-rena said...

Benz : ahaaa sesuatu yang aku pun tak sangka bole berlaku~!! keskeskes

asrol : motip aku nk pki kemeja lelaki??? aku bkn pengkid or tomboi okek...