Something Good~

Last week...aku ada company lunch sempena krismas dengan new year...


kalau dulu Tony Romas menjadi destinasi plihan kami se-opis mengadakan lunch, tapi kali ini kami ke hartamas..yeee hezrina sudah pandai ke hartamas...tapi mengharapkan aku kesana...maaf la ye aku masih buta jalan blogger-emoticon.blogspot.com


Souled Out nama restaurant tuh....walaupun portion dia tidak lah segalak Tony Romas, masih boleh di harap jugak dari segi rasa...oho aku tak memain...memang berbaloi lah....

untuk entree dan dessert seperti biasa kami akan kongsi...cume main course sendirian pilih....menu restaurant ini merangkumi eastern and western food, ada sate tau..tapi malang skali sate hanya ada bermula jam 6 petang...sedih kejap....ini yang sempat aku snap gamba...2nd bos aku tetiba tengok aku pelik..yelah selama kua makan mana pernah anak buah dia ambik gamba makanan kan??hehehehe tak kisah la bos...asal perut kami kenyang dan bos yang bayar..keskeskes




Deep Fried Calamari

urmm....ok..gud...nothing to comment on this hehehhehee


Deep Fried Chicken Wing

soooooooooo crispy!!!tak macam KFC ofcoz la kan tapi memang tidak menghampakan tang rasa...kasihan kami sebab hanya dapat rasa seorang seketul sigh~


Lamb Shank

yup..kali ini aku order kambeng..kenapa??aku pun tak tau saja nak ubah angin hehehehhe tapi memang sedap lah lamb shank dia...tender habis!!!


Dragonfly

house specialty tak silap...mixture of dragon fruits and berrys (aku lupa jenis berry tuh) memang pure fruits lah dan tak manis....aku recommend korang cube.


Jumbo Banana Split (3 scoops of Haagen-Dazz)

bila ice cream jenama haagen-dazz tak perlu la kan aku explain in detail betapa sedapnye banana split nih...tapi yang membuat kan ianya lain sebab dia letak corn flakes..maybe normal tapi bagi aku ianya sumething different!owh terpacak juga 2 batang rocky!my fav~~!!! blogger-emoticon.blogspot.com



what more can i say???

how they present it in picture and actual....90% sama....

gosh~!! rasa macam nak pergi lagi....






memo:- aku sebenarnya ada full menu restaurant nih...ingat nak up kat sini tapi malas pulak kan...

No comments: