Phew~~

blogger-emoticon.blogspot.com


aku kembali buzy bermula minggu ini...setelah berminggu aku pergi kerja hanya untuk bermain facebook sahaja..blogger-emoticon.blogspot.com

kenapa tetiba sahaja aku kembali buzy??well..what can i say and tell??? sume ini adalah gara-gara seorang colleague aku yang mengambil keputusan untuk berhenti kerja..ok.itu masih boleh diterima.tetapi yang aku tak bole terima adalah attitude dia kepada kerja yang telah di tugas kan kepada dia...senang kata lepas tangan lah...

maka sekarang ini aku bersama dengan bos aku sedang bekerja sama untuk meng-clearkan semua paper work yang telah tertangguh selama TIGA MINGGU...ye aku tak tipu..TIGA MINGGU!! cube korang bayang kan kalau sehari seorang consultant menghantar / mengeluarkan surat arahan sebanyak 10 surat maka disini kami mempunyai 3 consultant dan termasuk jugak surat dari contractor yang secara purata sehari 5 surat...maka dengan ini...cube korang buat kira-kira berapa banyakkah surat yang aku perlu buat???

hari ini saja aku rasa hampir 30 lebih surat aku buat..wahhhh dasyat kan??mana kan tidak, bos aku pun puji akan kepantasan aku menyiapkan surat-surat tersebut! hah!! kejap aku nak bangga blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com tapi secara jujur aku masih tidak puas ati dengan kadar jumlah tersebut sebab aku tau aku bole buat lagi banyak dari itu..salah satu sebabnya adalah kesemua surat-surat itu walau pun bertarikh december tapi aku masih perlu periksa sekiranya surat itu pernah diisu atau pun tidak. kan da menyelowkan kadar kelajuan aku disitu....

semasa aku membuat surat-surat tuh, aku dan bos bergosip sesambil buat kerja..akibat terlalu bengang dengan colleague tuh sampai dia tido malam pun masih terasa kebengangan kekekekeke (hai bos, bini kt sebelah pun masih rasa bengang lg ke??) dan aku pulak?? sejam sebelum waktu pulang kepala aku sudah berdenyut lite-lite....sampai rumah aje migrain mula menyerang! hah~! bile aku cite dengan bos aku bole pulak dia mintak maaf sebab menyusahkan aku (haih~ mana la aku tak sayang nak tinggalkan keje sebab dapat bos yang macam nih kan?) aku tak kisah kerja banyak, atleast masa 8 jam tu terisi jugak lah kan...


aku bukan apa, sebab sume softcopy document dalam keadaan berterabur...sungguh laa aku rasa annoying dan rasa demotivated!!! dah la berterabur tak berapa nak update dan aku kene cari dulu surat-surat tu sebelum issue..melambat-lambat-lambat-lambat kan lagi kerja aku...wahh marah nih blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


sebab bos aku sentiasa menolong maka aku pun cool down blogger-emoticon.blogspot.com




harap target aku untuk clear sume benda by esok tercapai lah...kalau tidak...blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


next week aku ada lunch date dengan bos aku...makan kat shogun! hehehehehehe

ok lah..masa untuk tido...esok adalah hari yang lebih mencabar...mau muntah aku esok



blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

Unknown said...

weih..ahad nih nak gi mydin subang tak??member aku ckp ader pertandingan kucing2..aku g pagi..kalo nak g,nnt aku pick up..