Perasaan ini.....

hari tu aku melangkah masuk ke palace of the golden horses...sewaktu aku mendongak ke atas, di ruang lobi, aku terasa seperti di tampar oleh kenangan lalu, cita-cita lalu, cita-cita aku selepas menduduki SPM....

itu lah keputusan aku mengambil jurusan perhotelan (well, bukan pure hotel la sebab aku tidak diterima adalah kerana keputusan sains aku lebih memberansangkan maka aku diserap masuk ke dalam food service management)..

aku suka pada sesuatu yang exclusive, the feeling of being the important person whenever you walk pass the glass door, when one greeting and welcome others to their place.....

wahh~~ aku teruja ok...bila melihat akan wajah para tetamu yang kekaguman pada tata hias samada dalaman atau luara....sebab aku sendiri pun teruja....ye lah manakan tidak aku ni tak de seni dalam bab menghias blogger-emoticon.blogspot.com

kerja pertama aku selepas grad adalah di sebuah hotel yang baru nak membangun...agak perit sedikit tapi aku bersyukur sebab ramai rakan-rakan aku yang masih tercari-cari arah tujuan aku sudah mendapat kerja...malah kerja yang aku suka itu yang aku dapat...apa lagi kalau bukan bahagian food and beverage dan banqyetsatu kepuasan bila mengendali kan satu event dengan jaya nya.....atas sebab musabab yang tertentu aku sudah tidak berada di dalam bidang perhotelan....
aaahhhh kalau la aku berdaya melangkah kembali ke hotel line....hmp.....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


kemudian aku bercita-cita ingin menjadi pe-racing yang berjaya blogger-emoticon.blogspot.com berangan je lebih kan hahhahhaha....ok ok turun sikit la cita-cita tu dr pe-racing ke pembawa safety car di litar F1..ok kan??? blogger-emoticon.blogspot.com


ada yang muntah darah bile baca entry aku kali nih..saba ok asrul... blogger-emoticon.blogspot.com


sudah aku katakan..aku suke pada sesuatu yang exclusive dan laju....walaupun begitu aku tetap comot hahahahhhaha...adeh laaa maaf ye aku mengarut saja sekarang nih..tah apa motif aku malam ini aku pun tak pasti hehehhehe

2 comments:

Unknown said...

~sigh..nampak nyer kawan aku nih mentenen tinggi...

Hezy-rena said...

keskeskes

nk wat camne..da mmg tinggi..kene ukur bj di badan keskeskes