Sangat Kepochi

arini aku pulang lambat kerana sejak dari jam 3 aku berada di site...

keadaan agak buzy sebab esok Taylor's College ada buat open day selama 3 ari minggu ini dan 3 ari minggu depan...maka sumenya rushing untuk membuat last touch up...

kebetulan pulak hari ini orang taylor's ada buat function penyampaian sijil untuk budak-budak hotel & tourism.....pada mulanya keadaan adalah...errr....tenang walaupun kerja-kerja masih berjalan....

tapi tiba-tiba berlaku pencemaran bunyi...budak-budak yang mendapat sijil itu menjerit kesukaan...sekali dua tak pe lagi...ini berkali-kali...wahhhh sakit telinga aku blogger-emoticon.blogspot.com

aku rasa macam nak tampar je seko-seko...


sebenarnya yang aku nak cerita ni bukan pasal aku berada kat site tapi semasa aku mau pulang aku perasan sebuah kereta di belakang aku nih, sedang bergaduh...haaaa aku very the kepochi kekekekke blogger-emoticon.blogspot.com

yang si awek sudah melibas-libas rambut nye yang panjang itu...manakala si lelaki tu pulak sedang mengurut dahi dengan gigihnye....agak dasyat gak lah aku tengok diaorang bergaduh yang membuatkan aku ingin melarikan diri jauh dari kereta mereka. ye lah kan mana nak tau sedang mereka syiok-syiol gaduh si lelaki itu hilang kawalan...tak ke haru??


aku berjaya menjauhkan diri...sedang aku berhenti kerana lampu merah, sempat la jugak aku menilik kereta di sebelah kanan aku nih, ford focus. lawa jugak. tetiba........blogger-emoticon.blogspot.com


aku nampak si wanita macam orang kene geletek riaknye...rupanyaaaaaaaa itu bukan satu gurauan ye tuan-tuan dan puan-puan...kereta itu rupanya adalah kereta yang membawa couple yang bergaduh tadi...

wahhhh sangat dasyattttt sebab si wanita itu macam meronta-ronta nak bukak pintu dan turun dari kereta pada ketika dan saat itu jugak~!! hoh~

kesudahannye???aku tak tau la apa jadi kan sebab trus kereta itu hilang dari pandangan......

ok sesi kepochi sampai disini saja.....


blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

aku ingat ader episod ke-2...cis..

benz said...

adekah drama? hahahaha!