Kepoyoan

aku penat arini.....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

rushing tuk siap kan keje yang bertimbun sebelum bos aku bercuti panjang....

90% kerja aku siap...setelah bertungkus lumus selama 5 ari (bersama dengan bos) menyiapkan semua paper work yang tertangguh.....dasyat la jugak, kerja yang tertangguh selama 6-7 bulan dapat di siapkan selama 5 ari tuh..

baru aku tau macamana rasanya bersihkan 'taik' orang...haih~ no fun at all okek...

maybe makcik tu suke lah sebab dia tak yah fikir apa-apa dah (mana tak nye anta surat resign notis 3 bulan tapi...bkn 3 bulan kerja 3 hari pun tak sampai okek blogger-emoticon.blogspot.com)


walaupun penat..aku rasa hati aku senang setelah terjumpa seorang abang yang agak peramah (walaupun sepanjang dia bercakap - bukan dengan aku- aku tak bape nak faham) di parade!

aku hampir nak cakap "abang bagi nombo phone lah...nanti saye call" blogger-emoticon.blogspot.com

motif kan kau ni hezrina....

sengal tahap gaban agaknye...

tapi masa aku berjalan pulang menuju ke care4, tetiba aku ternampak dia di seberang jalan!

dan dia melambai wahhhhhhhhhhhh

aku rasa macam nakblogger-emoticon.blogspot.com ke arah dia aje.......malu malu malu blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

keskeskeskes...

itu aje lah citenye pun...tapi siyes arr abang tu comel...kalau aku bole cubit-cubit dia....haih~~~blogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

benz said...

motip kan?
ajak aku lenkali. nak men cubit2 gak. aummm! aahahahaa

Unknown said...

(geleng2 paler sambel pejam mata)...teruk dah 2 org kwn aku nih...

Hezy-rena said...

hahahahahhaa...

tapi siyes dia cute...

vah vah vah
=P