Tell a Tale

Perkembangan terbaru tentang aku....NADA~!Zherooooo~~!!

ehe...tipu la kan tiada memang ada tapi macam tidak menarik jeh, sebab graf kehidupan aku semakin menurun .... oo silap seharusnya semakin merundum jatuh blogger-emoticon.blogspot.com kalau la aku ni di bursa sahamkan..pasti ramai yang bergelar OBB - Orang Bankrup Baru blogger-emoticon.blogspot.com canggih kan??berangan tidak sudah hehehehe

starting minggu ini pun agak kurang baik...tidak seperti minggu-minggu yang lain...mana tidaknye pepagi lagi aku sudah kepanasan di dalam opis yang sedia suam-suam kuku di pagi hari.

ye aku tau pagi kan sejuk so ada apa hal kalau airkon itu tidak berfungsi kan...pada aku tidak...sejuk itu perlu ye..maklumla aku ni allergik dengan kepanasan kang mula la mood aku pun ikot panas je...so sebelum lunch tu orang airkon datang melihat apa yang rosak...entah apa yang terbakar aku pun lupa...so mereka mengangkut 1 set airkon tu pulang untuk di baiki..maka pada hemat aku minggu ini mungkin aku akan berada dalam kepanasan (which is not good at all!!)


selepas lunch bos aku yang sedia terlari-lari kesana kemari sejak dari pagi lagi semakin panas hati bile big boss mula memaki hamun di talian......main point big boss itu mem-fucking orang adalah sebab projek delay .. dan sebab siapa projek itu delay??? sendiri mau tilik la big boss...

kami ni ambik alih pun tak sampai setengah tahun kottt...tu pun mujur sume paper work yang terbengkalai dapat di selesaikan (wahh nak gak cite pasal jasa bakti aku menulis surat-surat tersebut!) tetappp big boss tu tak nak tengok or baca surat yang sememangnya untuk dia....wahh~~ kalau kau di bayar gaji 30k bulan-bulan sekadar untuk memaki hamun orang...aku pun bole buat big boss!!!

susah betul dapat big boss macam ni...nasib baik laa aku masih waras kalau tidakkk kat range rover tu da lama aku buat graviti..

aigoo~~~~blogger-emoticon.blogspot.com


psstttt....aku ternampak ini di FB...

Twenties Girl by Sophie Kinsella for only (RRP RM79.90) RM19.90!
Playing with Fire by Gordon Ramsay for only (RRP RM49.90) RM19.90!
New Moon by Stephenie Meyer for only (RRP RM39.50) RM17.90!
Eragon's Guide to Alagaesia by Christopher Paolini for only (RRP RM89.90) RM24.90!
The Winner Stands Alone by Paulo Coelho for only (RRP RM69.90) RM19.90!
Thanks for the Memories by Cecelia Ahern for only (RRP RM69.90) RM19.90!
Eat, Pray, Love by Elizabeth Gilbert for only (RRP RM60.00) RM19.90!



ok..ini sungguh tidak adil~~!!!!blogger-emoticon.blogspot.com murah sungguh iskkkkk








nota ending:-

to whom it may concern;

happy birthday ...
wish u well, save and happy..
always pray for you...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

yg last part tuh ade rege2 tuh,menatang apa?beg kah?baju kah?tak paham aku..

Hezy-rena said...

oo itu adalah buku...bkn kete ye hahahaha