bila sudah mengah...power rangers pun terpaksa bersara

pagi tadi...masa aku da nak sampai ke trafik lite depan subang parade tu aku ternampak sebuah kereta saga kaler itam..meluncur laju terus ke lane sebelah paling kanan...sepatutnye aku di belakang saga itam tersebut tetapi telah di pintas oleh BMW X5 yang tetiba dari lane paling kiri ke lane paling kanan (ok pemandu BMW ni telah menjatuhkan maruah dan class eksklusif BMW tersebut dengan cara pemanduan dia)

dalam hati aku sudah berdetik sesuatu...ahh tapi tak mungkin kata akal ku pula

maka sewaktu saga tersebut membuat U-turn, kebenaran detikan kata hati itu ternyata benar..lalu aku nekad untuk mengejar saga tersebut...aku yang memandu terasa mengah..apatah lagi optimus prime..kasihan dia...

akhirnye selepas keluar ke jalan menuju ke arah pyramid melalui flyover itu, saga itam itu sudah tidak kelihatan lagi....

aku terkedu.kelajuan di kurangkan sedikit demi sedikit.

kami sedar. samada aku atau optimus prime tidak mampu meneruskan ngauman lagi. kasihan optimus prime.

No comments: