dia

masa balik keje tadi..ada satu route yang biasa aku lalu, dari 3 lane dia akan jadi 2 lane..

sebab nak memudah kan kete lain tuk kua dari simpang, maka polis bantuan letak kone di lane tersebut, maka mana-mana kereta yang guna lane tu selepas trafik lite terpaksa menukar ke lane tengah...

terjadinya pada kete honda city baru, aku pula sudah lali maka menten saja di lane tengah...ari ni mood aku baik lalu aku kasi beam suh dia masuk...

aku macam terperasan dia mengangkat tangan.. tapi since aku was was aku pun wat tatau jeh..

tetiba tingkap kereta itu di turunkan lalu sebelah tangan di keluarkan menunjukkan tanda terima kasih

aku pun rasa macam.....blogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

b3nz said...

motip kan??? ahhahaha! berjodoh kot, bak kate pert. :p

Unknown said...

cam chilake penyudah...hahah

Hezy-rena said...

a simple gesture can make sume1 happy or feel proud...

itu yg aku rasa..mcm da berbakti pada orang wpun hnya bg laluan pada kete honda dan dia appreciate...

cube ko kasi laluan kt aku asrul...ko tgk apa aku buat menunjukkan terima kasih aku pada ko hahahahhaha