betul la tu

korang tau proton da keluarkan pesona facelift baru-baru ni??

aha..pasti tau punya kan hehehe

anyway masa aku tengah baca komen-komen kt blog paul tan (ye lah mana lagi aku baca tentang kete kan..nak cari yang lain masih belom terbuka ati..cewahh~~) aku terbaca 1 komen nih.agak menarik gak..aku quote ye

"For those who decide to buy a car, never trust any comments here including me until u test drive the car.. but make sure u take a sharp corner at 100km/h and u will know what is Handling By Lotus.."

haaa ada berani ambik sharp corner at 100km??

aku?? da tentu la tidak! hahhahahahahaha naik 80km pun aku da kecuttt apatah lagi 100km...gilooooo~~

tapi kan kalau dapat buat mesti bes kan??blogger-emoticon.blogspot.com

nampaknye aku kene ambik kursus pemanduan..aku tak pasti pulak apa orang panggil tapi kursus tu agak menarik lah sebab dia ajar cara pemanduan berhalang...which leads to pemanduan cekap!macam pakcik aku..masa tu BMW yang anjurkan..para peserta hanya perlu membawa kenderaan sendiri..ye la kan kita lebih yakin dan faham tentang kenderaan yang kita bawa hari-hari..at the end of the course each participant will receive a cert..so bingkaikan dan gantung di dinding umah ye kekekekeke ini cite zaman keluaran volvo 940 berzaman-zaman gak la kan...

sekarang aku tak pasti ada atau tidak...

aku akhiri posting kali ini dengan salah satu pengkomen dari blog paul tan... enjoyyy


"The stupids keep fighting to give the stupidest comments… That is the malaysian way…And to individual keep nagging about power window issue… (there is very less to happened i supposed)…Write a book with the “POWER WINDOW FAILURE: TRUE STORY”.. will ya… LOSER… keep bringing the same old story…"


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

Alah...sebut lah kete apa pun..mesti ader masalah nyer...mana ada bende perfek..merepek tul basher2 nih..haha

Hezy-rena said...

hahahahha tp da kata kete baru kan...harus laa minor je defect dia..klu da ada masalah major mcm brek keee x ke sakit ati..ehehhehe