When Someone Says.........

"i mimpi kan you just now...and it makes me miss you soo much blogger-emoticon.blogspot.com "


ok..i was like...whatt??!!! blogger-emoticon.blogspot.com

yes..that;s exactly what the message turn out to be from someone...bila aku tanya what is it about and all i can get is "adalah" and along with the giggle

kenapa kan orang lelaki ni (yes that someone is a GUY) dia nak bagi tau tapi tak nak bagi tau...dan mula la kan aku ni fikir yang bukan-bukan (kuning, ijo, merah, biru sumenye lah)

ok...lets end it right there..


the things is within 2 days aku dok mimpi jugak...some of it ala macam mengarut tapi itu la kan..da kata namanya pun mimpi...

dalam banyak-banyak mimpi tu aku ingat dua aje..iaitu:-

1) seko kucing kene gelek dengan kete wolkswegen kaler ijo petronas di kawasan T junction area umah aku...aku nampak kucing tu mengeletik..aku jerit dan aku lari balik rumah (ok ni macam kebudak-budakan) aku jerit pangey mak aku bagi tau ada kucing kene gelek...hah! ni part best ye sebaik aku toleh kucing yang kene gelek tadi telah berada di depan pagar umah aku dengan memegang kakinya yang telah terputus ittew sambil memandang kearah kami "meow..meow.wmeowwwww" (translation : lihat la kaki ni... da putus!)blogger-emoticon.blogspot.com wtf!!

2) pengerusi air asia telah menelepon aku untuk memberitahu yang aku kene naik flight jam 12 noon. penerbangan tu ke australia (ke new zealand aku lupa) hoih..aku dpt call tu 15 minit sebelum flight berlepas ye!!!!

tujuan aku kesana...unknown! blogger-emoticon.blogspot.com tapi aku sempat la packing apa yang patut dan ayah aku sempat laa memberi rm8000.00 tuk duit poket...


pelikkan???aku pun pelik...camne aku leh mimpi kan benda yang pelik2....tsk3 yang kucing tu lagi la...tak silap aku kucing tu warna putih ada tompok kuning ....

hurmm biakan la mimpi2 tu..baek aku layan budak-budak nakal nih... blogger-emoticon.blogspot.com











ni pulak muka bosan sebab bole keluar hanya belah petang je...masa-masa lain dihabis kan di dalam sangkar blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

Unknown said...

ko lupa baca bismillah kot b4 tido..hehee