kemalangan yang tidak pasti~!

aku terkejut!!!

memang sangat terkejut!!!!blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com (ok...tade la sampai gigi tercabut kan blogger-emoticon.blogspot.com)


nak tau kenapa???

korang mesti kata aku tipu...

siyes aku tak tipu ye ... ini betul-betul terjadi...

aku sampai rumah aku jumpe benda ini....scroll la kebawah....sesapa yang ada darah rendah or tinggi adalah dinasihat kan untuk makan ubat sebelum tengok...kalau tak aku tak tanggung ye...bak kata orang jawa "at ur own risk" ......
























sory ye aku terpaksa padam nombo plate...nanti korang aim aku...susah lah pulak kan...

ok lah masa untuk blogger-emoticon.blogspot.com

bye

blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

jadahsssssss!!!!

Hezy-rena said...

haihs~~~

ko x caya??

aku pun x caya weh...tsk tsk tsk

(wakakakakakakkak)