Tiada Tara~

alo kawan-kawan..blogger-emoticon.blogspot.com

lama betul tak update (lama ke blogger-emoticon.blogspot.com) bukan bizi tapi malas (adatla kan bagi orang yang bukan blogger tegar)....


arini aku ada lunch date dengan para-para office mate.kebiasaannya sambutan hari jadi akan diraikan dengan sesi makan-makan tanpa had dan di bayar menggunakan kedit kad HSBC big boss yang lawa ittew (seolah-olah dia yang banje la kan blogger-emoticon.blogspot.com)


kali ini sesi mencekik telah di aturkan di solaris mont kiara haaa...aku tak pernah jejak ye ke kawasan ini jadinye aku sedikit blurrr dengan jalan nye..nampak sume sama hehhehehehe anyway sambutan kali ini bukan saja meraikan besday boi (boi ke blogger-emoticon.blogspot.com) iaitu big boss tapi juga 'farewell' party tuk PA big boss tu jugak yang bakal berpindah ke company lain...

so makan kat mana???heheheheheh pilihan tempat adalah cadangan (yang lebih pada arahan) oleh 2nd big boss (ofcos la kan since besday big boss tak kan dia yang nk baya kan...) di Tenji Japanese Buffet Restaurant ....

memula tu kagum gak bile sampai kat entrance Tenji nih....jalan masuk pun ala-ala mcm jalan dalam taman ye...food dia banyak la jugak dari Shogun...rasa dia???so-so takde wow taste lah...tp tang tempura dia mmg thumbs up blogger-emoticon.blogspot.com lah!! me loike~!!!blogger-emoticon.blogspot.com owh..dessert bar dia pun bole layan cumenye tang tukang server dia ala2 macam tak nak kasi orang ambk dessert tuh huh~! ok tak pe!!!aku layan eskrem hug-n-das dia jeh (aku rs eskrem ni takde la WOW sangat tapi kenapa mahal eh??ke sebab dia free flow maka hanya perisa tak bes je dia letak??)


overall....perut aku kenyang~!tu yang penting!!! dan juga buat pertama kalinye aku makan shasimi!! LOL tak percaya??percayalah!!!! blogger-emoticon.blogspot.com


ending nye...big boss kami tu tak dapat datang sebab tersekat kat bank (ke kau saja buat alasan sebab 2nd boss yang pilih tempat??ni kali kedua da kau cari alasan tak nak join LOL) tak pe bos~! yang penting bukan saye yang bayar kan blogger-emoticon.blogspot.com ehehheheheh

to my big boss!!! blogger-emoticon.blogspot.com weeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~



ok tu je dari aku...bye bye~


blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: