Sapa kata dia tak baik

blogger-emoticon.blogspot.com


beberapa hari lepas aku memutuskan untuk membeli sebuah novel memandangakan jawapan untuk soalan cepu mas dari rakan ku "kau dah beli novel sambungan untuk cerita percayalah?" adalah tidak..

sebaik melangkah masuk ke MPH (ini memang kegemaran aku tempat lain tidak dapat memberi kepuasan sebagaimana MPH berikan..) sebuah demi sebuah novel aku 'scan'.....setelah beberapa kali 'scan' akhirnye kelibat buku itu kelihatan.

meilhatkan pada ketebalan buku itu, aku membuat keputusan untuk mengsauk sebuah lagi novel...


malang skali, novel yang menarik minat aku itu hanya tinggal sebuah...tidak puas hati aku meminta abang cashier itu memeriksa sekiranya stok untuk novel itu masih ada..."maaf cik, tinggal ini saja" jawabnya


blogger-emoticon.blogspot.com



melihatkan aku masih membuat timbang tara untuk membeli atau tidak...abang cashier itu memberi jalan keluar " kita boleh transfer dari mana-mana outlet tapi ambik masa 7 hari" kerana aku memerlukan bahan untuk memuaskan nafsu aku perlu mencarinya di MPH lain.

akan tetapi, jalan keluar yang kedua lebih menarik perhatian aku "saya bagi 10% tuk buku nih"


owh abang cashier kau sudah membuatkan hari aku sangat ceria!
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

terima kasih abang cashier yang baik hati !!!!




dan sekarang aku sedang membaca novel tersebut.....

1 comment:

Unknown said...

blog aku bengong...aku tgk kat link entry aku paling latest arik...paler hotak tul..