The New Addiction

sejak dah pandai menorrent nih..satu season telah selamat aku download...

aku terjumpa cerita ni kat tv aku lupa station mana. terus jatuh cinta.

cerita apa?? blogger-emoticon.blogspot.com



kalau sebelum ini aku adalah tergila kan the cullen di dalam novel ye bukan yang telah di movie kan, kali ni aku sudah jatuh cinta pada Salvator brothers. Stefan Salvator yang cool, tenang dan diet dia adalah darah haiwan manakala Damon Salvator yang berkaraktor jahat sentiasa mahu mencari keseronokan dengan membunuh orang dan sudah pasti diet dia adalah darah manusia.

aku berjaya mendownload dari episode 1 - 22. worth to see this show walaupun series ini adalah adaptasi dari novel.


Damon Salvator (aku suke tengok mata dan kening dia..)


Stefan Salvator adik kepada Damon Salvator. hensem kan?


heroin dia?? bole tahan lah. lagi bagus dari bella. nampak sangat aku ni memang anti bella yang movie tu kan hahahahha cume heroin dalam cite ni agak bes walaupun dia agak kurus.



overall cerita ni memang bes...dengan vampire badan berketak-ketak, apa lagi yang aku mahu??? owhh alangkah bagus kalau mereka ni bopren aku blogger-emoticon.blogspot.com



No comments: