Aku yang geli-geli usus

kalau tidak tahu tentang sesuatu perkara itu, apa yang perlu kita lakukan??kita boleh :-

a) bertanyakan pada orang.

b) kita buat kajian.

tapi...

bila nak tanya orang, jawapan dari setiap orang adalah berlainan..dan aku pasti kalau aku tanya mesti jawapannya agak tidak memuaskan...pada aku lah...kan..sebab jawapannya agak samar-samar saja..

then kita pilih ke pilihan b...hasilnye?? lebih kurang sama. tapi mengikut kata orang itu, sepatutnya tiada masalah. ye aku cuba yakin kan diri untuk tidak berasa ragu-ragu tentang ini..setelah beberapa kali membuat timbang tara..aku yakin dengan keputusan ini...




TETAPI...

kenapa kan aku masih macam ada perasaan lalang-lalang??? kejap ye kejap tidak...blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

owh tolong lah hezrina...kau perlu buat keputusan secepat yang mungkin. tidak bole lambat-lambat!!!

aigoo~~

sungguh pening

No comments: