APA??

Ring..Ring...

Aku : helo..

Pemanggil : *BALIKKKKKKKK* *bising2 di belakang*

Aku : HELO?

Pemanggil : ye..helo..selamat petang.

Aku : ye selamat petang.

Pemanggil : boleh saya bercakap dengan cik norhezrina?

Aku : bercakap.

Pemanggil : saya *tutt tutt* dari celcom. ingin menawarkan pakej celcom kepada cik nor.

Aku : *aku ke cik nor?* *blur sekejap* ya..

Pemanggil : bla bla bla...dpt 20% diskaun berserta rm10 voucher tiap bulan.. bla bla bla bla....

Aku : ooo yeke??

Pemanggil : ye cik nor..sekarang bil cik nor setiap bulan berapa?

Aku : dalam RM *******

Pemanggil : sekiranya begitu kalau cik nor tuka ke celcom, bulan2 cik nor bayar rm **** saja.. bla bla bla bla..mcmn cik nor?? berminat tak??

Aku : menarik tu tapi x pe lah saya masih nk menten dengan line sekarang ni.

Pemanggil : baik lah cik nor. maaf mengganggu cik nor ye. selamat petang. bye.

Aku : bye.


ekceli perbulan tu panjang lagi aku singkatkan perbualan tu malas nak type panjang2...

POINTNYE ADALAH - korang nampak apa yang pelik dalam dialog di atas???

CIK NOR~!!!

ye aku tau tu sebahagian nama aku tapi x pernah di buat org pangey nama mcm tu tetiba rasa diri ini bercahaya blogger-emoticon.blogspot.com




ooo aku sungguh pelikkkkk tak pernah org panggil aku macam tu....
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

b3nz said...

wahahhahahhhaaa!
adekah celcom telemarketer?
akkekekekeee... aku bajet dia main petik nama depan jek tu. ahahhaaa
giler sopan kot org guna nick NOR ni. sungguh x sesuai dgn ko. ahahhahahaaaaaaa

Unknown said...

hai cik nor...saya as..selamat berkenalan...

cis

Hezy-rena said...

hai as

salam perkenalan...a/s/l pls hahahahahaha


x leh blah ok