sanggup???

mendengar

memahami

menganalisa

menerima

perbuatan yang nampak senang tapi sebenarnya tidak berapa senang....

aku sering tertanya-tanya...

berapa ramaikah orang di sekeliling aku dapat menjadi pendengar yang baik??

berapa ramaikah orang di sekeliling aku dapat memahami situasi itu dengan baik??

berapa ramaikah yang sanggup menganalisa pendapat yang di utarakan oleh orang lain??

berapa ramaikah yang sanggup menerima pendapat yang boleh diguna pakai??


..............dalam lingkungan aku sejujurnya sangat limited edition.......................

aku sedar ini....



blogger-emoticon.blogspot.com



nota hati: pedih

nota akal : blank

4 comments:

b3nz said...

ni nape ni.. uhuhuu

Hezy-rena said...

=)

Unknown said...

nampak nya aku dlm golongan limited edisen itu..tengs.

Anonymous said...

tumpang lalu..

kadang kadang, nasihat terbaik tentang problem kita, akan kita terima dari orang yang tidak kita kenali...