drama sebabak

rentetan cerita dari pagi tadi...aku lupa nak letak dalam entry sebelum ini


Aku : eh..itu macam suami waheeda tu...

Rakan P : hah...mana??

Aku : tuuuu *sambil mulut muncung*

Rakan L : haah lah *dengan nada sayup-sayup bahasa sebab dia dok belakang*

Rakan P : *gelak*

Aku : *gelak*

(motif kami gelak...aku pun tak tau..masing-masing sengal di pagi hari)

Aku : kenapa dia tu berlegar-legar macam orang ilang kucing jeh?

Rakan L : hah?? sejak bile dia ilang kucing?

Aku : *blink**blink*

Rakan P : kucing??mana kucing??

Aku : dah kenapa korang macam nih???aku yang mamai ke korang yang x bangun lagi??

Rakan P & L : *gelak*

Rakan P : eh...korang agak dia pki suar "ehem ehem" tak??

Aku : blogger-emoticon.blogspot.com

Rakan L : blogger-emoticon.blogspot.com

Aku : WOIII~~!!! berkelakuan sopan pls~!!! apa nehhhh!!!!

Rakan L : blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Rakan P : blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


dan suami waheeda pun semacam tau yangkami sedang mengumpat dia..lalu dia pun masuk ke dalam kedai runcit yang berdekatan...

......................sambil tertoleh-toleh kearah kami....

Aku : blogger-emoticon.blogspot.com



maka dengan ini aku membuat kesimpulan..walaupun orang tu secantik macam bidadari atau kacak macam kekacang skali pun...wajah yang baru bangun dari tido adalah sangat ori ye...kecantikan atau kehodohan pasti terserlah...

macam aku...menten saja kohkohkohkoh



nota maaf ;--- ada isu lucah sket di entry kali ini..maaf ye

No comments: