Entry yang Pendek

hai...

da lama aku tak update blog...

bukan aja sebab laptop nye OS da kedebabooommmm tapi sebab malas jugak...

now..since aku da berjaya memenuhi impian yang dah lama aku idam kan...maka aku boleh kembali active meng-on-line kan diri..tapi masih malas sebab banyak benda yang aku da install dalam laptop dulu terpaksa di-re-install balik ke dalam pc nih..

dengan nak cari lagu lagi....wahhh banyak tol kerja yang perlu aku buat!!!!

so entry kali ini tiada emot-emot yang berkenaan..korang pandai-pandai la guna imaginasi sendiri okek...

dah aku nak sambung tilik benda nih...

have a nice week...

tata

3 comments:

Unknown said...

wah wah wah..pc baru!!!

Hezy-rena said...

keskeskeskes...

byk bnda nk kene buat...

bookmark laaaa

cr emot2 tu laaaa

lagu laaaaa........

isk isk isk

tp apa pun aku bahagia kahkahkahkah

terasa mcm dpt bf br lolz

Unknown said...

mcm sial penyataan ituh...cis..haha