Adalah Sesuatu

bermula dari 3 November 2009 sehingga 4 November 2009 kehidupan kerja aku sungguh pening dan hectic...kenapa???sebab the baby have grow and being handed over to our client - Taylor's College Sdn Bhd...

bos : rina we need to finish all the letter by today especially the variation(cost) have to be todays date..not tomorrow or the day after.

aku : *blogger-emoticon.blogspot.com* ok bos.


so aku berjaya selesai kan semua surat-surat itu sebelum jam 6 pm...blogger-emoticon.blogspot.com teror tak aku?

dengan itu satu pojek telah sampai ke penghujungnye...kini bermula pula 3 projek yang baru...sigh~

tak apa selagi bos kesayangan aku masih bersama...apa pun aku tak risau blogger-emoticon.blogspot.com



blogger-emoticon.blogspot.com


HARI INI (bersamaan dengan 8 november 2009) aku ke sak alam kerana:-

1) bontot aku sudah tidak betah untuk duduk di rumah

2) menambah stok heroin yang sudah hampir habis


kebetulan semasa aku mahu memanas kan enjin...aku melihat tayar depan sebelah kanan sudah seakan tiada angin, lalu aku mengambil keputusan untuk mengisi angin tayar kereta yang nampaknya sudah kekurangan akibat melalui jalan yang penuh liku-liku dan onak duri...


sebaik selesai mengisi 2 bijik tayar sebelah kanan kereta, aku berlalu ke sebelah kiri hadapan...


TETIBA!


kete aku bergegar...akibat nye aku menjadi nebes!!mula la persoalan yang mengarut menerjah ke otak aku nih...adakah tayar aku yang tadi kekurangan angin telah meletop sebaik aku mengisi angin di sebelah kiri ini???



aku memberanikan diri melihat apa yang terjadi melalui cermin kereta...nah~!! apa yang aku nampak seterusnya membuatkan suhu kemarahan aku naik....





sebuah kereta iswara aerobak versi malaysia (ye aku menyatakan versi malaysia sebab kete aku adalah versi United Kindom oke) telah melanggar kete aku di sebelah kanan...hah macamana kan??

macam nih...dia ingin mengkonar kan kereta itu masuk ke petak mengisi angin tetapi dia sudah terlebih budget lalu melanggar kete aku a.k.a Optimus Prime!

optimus prime tengah bengang sebab kene langgar


sesudah dia melanggar tuh...tanpa pamitan maaf dia terus saja mengisi angin taya di sebelah...dengan penuh kesabaran aku menghabiskan aktiviti mengisi angin taya yang hanya tinggal satu saja itu...sebelum aku masuk kereta aku sempat menyampaikan salam perlian pada rakan si pelanggar yang mampu membuatkan rakannya itu tunduk membelek kotak tisu yang pada ketika itu nampak menarik pada matanya walaupun sebelum ini kehadiran kotak tisu itu tidak menarik perhatian pun.


aku marah.walau optimus prime aku tidak mengalami calar atau kemek, tapi sekurang-kurangnya mintak la maaf!!

ye aku sedar optimus prime aku tidak berkilat!

No comments: