Lincu Bibir *bak kata nenek aku*

hari ini dalam sejarah..

aku keluar dari opis pada jam 7.30 pm! hah jangan tak percaya! Percaya pelis! blogger-emoticon.blogspot.com aku gerak pun selepas bos aku menghalau aku balik! (betapa dedikasinye aku cewah~)

apa nak buat bos aku telah mendapat arahan daripada big bos untuk siapkan kerja yang tersenarai di dalam report ittew sebelum hari jumaat..jadinye esok kami bertiga (ye bos-aku-pembantunye) terpaksa bertungkus lumus menyediakan semua documen-documen yang diperlukan ittew...

harap maklum ye jumlah running number untuk surat-surat yang di keluarkan setiap hari sudah mencecah 1780 and counting!!! blogger-emoticon.blogspot.comgiler tak giler kami terpaksa mencari mengodek koleksi-koleksi surat yang ada ittew~! owh pasti penat esok! mau kaki aku patah


apa pun aku tersenyum sorang-sorang macam orang sasau arini ... sebab??

i jumpe abang tegap!! blogger-emoticon.blogspot.com biasa la kan tiap kali dia hantar surat pasti i kene sain dan seperti biasa dia akan tunjuk tempat yang sepatutnya aku sain...

Aku : tak nak sain situ bole? nak sain tempat lain...

Abang Tegap : boleh tapi i tak nak sain tangan lah..sain dengan bentuk bibir

Aku : *apakah blogger-emoticon.blogspot.com* hahahahahaha...banyak cekadak!!lipstick tak bawak pulak...

Abang Tegap : *sengih-sengih* rugi-rugi

auwww....

saye suke dengan kerja saye sekarang

3 comments:

benz said...

ahahahaha! macam tuuuttttttttttt!

Unknown said...

abg tegap???wtf...

hahahaha

Hezy-rena said...

yeeee..abang tegap okek...

kah kah kah kah

sbb jarang dpt jmpe abg tegap nih so bile ketemu...harus laa ambk peluang =D

owhhh abg tegap~!!!

(wakakakakakak)