Hujanke?

Ramai yang dah tau tentang kerja aku...

Tukang Bancuh Simen di Construction Site..

ari-ari aku keluar masuk kawasan pembinaan.sebut saja kawasan pembinaan apa yang korang bayangkan??
paku yang bertaburan di atas jalan?blogger-emoticon.blogspot.com
batu-bata yang jatuh dari atas bangunan??blogger-emoticon.blogspot.com
hantu-hantu yang berkeliaran di siang hari? blogger-emoticon.blogspot.com

ok-ok aku memain jeh...tapi atleast laaa paku dan batu-bata tu pasti korang ada terbayang kan kan???

yang paling di kala zaman-zaman kemarau ni tanah kering...lalu debu-debu cinta pun memang tebal.bila dah macam ni, basuh kete hari-hari pun tidak mendatangkan sebarang faedah kerana kekilatan itu akan bertahan untuk 2-3 jam sahaja selepas itu....kereta akan kembali chantek.

adalah menjadi habitat aku bila perasaan malas tu dah datang, aku memang pejam mata dengan kekotoran dan debu-debu yang melekat di kereta tu..

setakat mata-mata orang keliling yang menjeling pada kereta tu aku dah tak heran...sebab??aku pernah kene lagi teruk dari itu..

dua orang pejalan kaki sanggup berhenti di hadapan kereta aku ketika hendak melintas semata nak melihat akan 'kekilatan' kereta aku tu..maklum laaa sebulan tak basuh blogger-emoticon.blogspot.com

adakah menjadi kepelikan kalau sebiji kereta itu berada di dalam keadaan yang 'sangat bersih'??

aku siap kene soal selidik lagi oleh tukang pam minyak .tentang cuaca dan debu-debu di kereta itu..aku faham dia nak berbual..tapi takkan tak ada topik lain yang nak dibual kan selain kekotoran pada kereta aku tuh??
blogger-emoticon.blogspot.com kecik ati weh~!


sigh~~~~~~



aku nekad!!!


BMW yang akan aku pandu tidak akan ada secalit pun kekotoran...nanti orang kata "harap je pandu BMW tapi tak bersih"




blogger-emoticon.blogspot.com

aku pun tak faham~

2 comments:

benz said...

amek kete tu dulu baru pikir nak kotor ke bersih. muahahahahahhaa!

Hezy-rena said...

hahahahahahhahahaha

meh la bagi...hahahahaha