Bengang Betul Aku

Salah satu reason kenapa aku tak suka jawab panggilan dari nombo pelik-pelik ni adalah sebab majoritynya pemanggil dari insurance company yang so called bercollaborate dengan visa / mastercard. Diberitahu masa apply for CC benda ini di offer sekali. Bila aku cakap aku tak tahu pun pasal ini, si pemanggil terkejut besar, dan mempersoalkan kenapa aku tidak di beritahu tentang ini.

Lepas kes yang aku kene tipu tu, aku mendouble confirm kan dengan pihak bank samaada mereka berkolaborasi dengan pihak insurance mempromo benda ini dan hal ini telah di nafi kan oleh pihak bank. (atau aku salah faham, yang berkolaborasi dengan insurance ini adalah pihak visa / mastercard?)

Anyhow, there is no such thing Private & Confidential dalam kehidupan sekarang. Silap hari bulan kau pakai spender saiz apa pun orang boleh tau.






No comments: