apa yang aku rasa

blogger-emoticon.blogspot.com


kebelakangan ini aku rasa.........................
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com







kenapa eh aku rasa macam nih??blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

Unknown said...

baek ko wasiatkan rete2 ko kat aku...mana lah tau kan...=P...hahahaha

Hezy-rena said...

kejis...hahahahaha

ble ko nk ajak aku jd model tuk experimentel ko menggunakan DSLR yg mahal ittew???

smpi ati ehhh...da dpt bini br korum lain dilupakan...

tsk tsk tsk

Unknown said...

keh keh keh...ahad ni brani??ko ajak fariz..kita wat shoot pas asar b4 bukak poser kat Tasek...ader brani??haha

Unknown said...

http://www.flickr.com/photos/tembakaujiwa/

Hezy-rena said...

lps asar..yerh...urmmm..aku braneh jeh tp takut fariz x braneh kah kah kah kah.....

so masa buka sapa nk open table??ko kan??wah weeee kalau mcm nih...aku gerenti!!fariz sanggup luangkan masa beliau kahkahkahkahkah

so mcmn???

ada beranih???

Unknown said...

open da table???tade hal lah..nnt aku bukakkan table utk ko..nak baper bijik??=P...ahahaha